تیترآنی: مديرعامل شركت توزيع برق مازندران از ثبت بیش از 39 هزار تماس مشترکین مازنی از طریق سامانه 121 امور فوریت ها و اتفاقات توزیع برق مازندران در ده ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت : تمام خاموشی ها در امورها و بخش هاي توزيع در سامانه نرم افزار 121 ثبت و قابل رويت است .
مهندس سید کاظم حسینی کارنامی گفت : مركز فوريت هاي برق (121) در ستاد و كليه امورها و بخش ها به منظور پاسخگويي منطقي و سريع تماس هاي مشتركين و پيگيري در خواستها در كوتاهترين و مناسبترين زمان ممکن بصورت شبانه روزی فعال است.
مديرعامل شركت توزيع برق مازندران با بيان اينكه كليه خاموشي هاي خواسته و ناخواسته در نرم افزار ثبت حوادث و سيستم ضبط مكالمات ثبت میگردد گفت: این درخواست ها توسط اپراتورها بصورت برنامه ريزي شده به واحدهای پيگيري کننده ارجاع مي گردد.
حسینی کارنامی ضمن اطمینان خاطر به مشترکان در خصوص رویت تمام خاموشي هاي فشار متوسط و ضعيف در سامانه نرم افزار 121 اعلام داشت : تمام تماس هاي مردم هم از طريق اين سامانه مديريت مي شود .
وی با اشاره به عملکرد واحد 121 در راستای مدیریت خاموشی ها در سال جاری اشاره کرد و افزود : برقراري سرويس اعلان (Notification) در اپليكيشن برق من ،توسعه پاسخگويي هوشمند مراكز تماس ، راه اندازي قابليت سر ريز تماسها بين مراكز 121 ساري، بابل، قائمشهر و بهشهر جهت افزايش ظرفيت پاسخگويي در شرايط بحران ، امكان مشاهده، رصد و رديابي خودروهاي عملياتي ، ضبط مكالمات در راستای نظارت برمدیریت خاموشی ها از جمله اقدامات امور فوریتهای و اتفاقات شبکه توزیع برق مازندران به شمارمی رود .
حسینی کارنامی با توجه به فراگیری اپلیکیشن (برق من) در جهت ارائه کلیه خدمات غیر حضوری تصریح کرد :مشترکین محترم حوزه توزیع برق مازندران با استفاده از این اپلیکیشن و سایت شرکت به آدرسwww.maztozi .ir و ورود به لینک اطلاعات خاموشی و وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانند از خاموشی های با برنامه منطقه خود آگاه شوند.