تیترآنی:تعداد30 دستگاه خودرو سنگین از اموال شهرداری از سال 93 به حال خود رها شده و بدون استفاده باقی مانده است. احصای وضعیت شهرداری در حال حاضر نشان داد 30 دستگاه خودروی راهسازی در فرآیند کار قرار ندارند؛ با پیگیریهای صورت گرفته، قرار است این خودروها تعمیر شده و به چرخه کار در شهرداری بازگردند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، اموال و داراییهای هر سازمان، بخشی از سرمایه و مسیری است که یک دستگاه در انجام وظایف محوله به آنها نیاز دارد. چرخه کامل یک سازمان، شامل نیروی انسانی و استفاده درست از تجهیزات و امکاناتی است که بخشی از سرمایه سازمان محسوب میشود. بر این اساس، تجهیز و نگهداری ناوگان موتوری در شهرداریها یکی از الزامات اساسی برای پیشبرد اهداف شهرداریهاست. شهرداری ساری از خودروهای سنگین بسیاری برخوردار است اما در سالهای اخیر در جهت حفظ، نگهداری و تجهیز این امکانات، نه تنها اقدامی صورت نگرفته بلکه شاهد سهلانگاری هم بوده ایم.
در همین راستا، تعداد30 دستگاه خودرو سنگین از اموال شهرداری از سال 93 به حال خود رها شده و بدون استفاده باقی مانده است. احصای وضعیت شهرداری در حال حاضر نشان داد 30 دستگاه خودروی راهسازی در فرآیند کار قرار ندارند؛ با پیگیریهای صورت گرفته، قرار است این خودروها تعمیر شده و به چرخه کار در شهرداری بازگردند.
در راستای تعمیر این تجهیزات، پیگیریهای لازم صورت گرفته و از مجموع 30خودروی راهسازی در یک ماه اخیر، تعداد 5 خودرو تعمیر و راه اندازی شده به چرخه کار بازگشتهاند؛ 25 دستگاه خودروی دیگر هم در حال تعمیر و راه اندازی بوده و به زودی به ناوگان نقلیه موتوری شهرداری ساری اضافه میشود.
30 خودروی سنگین شهرداری ساری که اموال مردم این شهر محسوب میشود باید سالها در گوشه تعمیرگاههای خصوصی و یا اطراف شهر و خارج از شهر، خاک بخورد و دچار استهلاک شود؛ در حالی که هزینه میلیاردی خریداری این خودروهای سنگین از درآمدهای شهرداری ساری بوده است.
استفاده از ظرفیت های درون سازمانی جهت تعمیر این خودروها و بازگشت آنها به چرخه فعالیت، کاهش هزینه ها، حذف برون سپاری و تکیه بر توانمندی کارکنان شهرداری را در پی دارد.